30 marca 2013

L'oreal Triple active dzień Krem nawilżająco-ochronny


Cześć!
Pojawiam się z recenzją kremu L'oreal Triple active dzień. Zużyłam już cały słoiczek, więc mogę napisać o nim kilka słów.

Przeznaczenie
Skóra normalna i mieszana.

Cena (wg. wizaz.pl)
25 zł/50 ml

Od producenta:

Opakowanie
Szklany, ciężki słoik z zakrętką, w środku dodatkowa przykrywka. Na opakowaniu naklejki, które nie odklejają się bez ingerencji wścibskich paluchów :P Wszystko zamknięte w kartonowym pudełku.

Wchłanianie
Ekspresowe!

Współpraca z makijażem
Bardzo dobra z racji szybkiego wchłaniania i nie pozostawiania tłustej warstwy na twarzy.

Konsystencja
Gęsta na tyle, by nie przelewać się w słoiczku. Bardziej wodnista niż tłusta.

Zapach
Typowy dla kremu, nie jest drażniący.

Nawilżenie
Średnie. Na dzień, na wiosnę - ok. Na zimę i jesień stanowczo za słabe przy mojej cerze (mieszana w kierunku do suchej). 

Skład

Uwagi
Zbyt duża ilość kremu lubi się wałkować, a ja mam tendencję do nakładania ekstremalnych dawek nawilżaczy ;)

Podsumowanie
Ten krem to średniaczek. 
Po marce L'oreal spodziewałabym się czegoś więcej. 
Dla cery normalnej może i owszem, dla mieszanej będzie za słaby, zwłaszcza na chłodniejsze dni. 
Dużym plusem jest bardzo szybkie wchłanianie się kremu. Opakowanie może być problemem w podróży, bo jest naprawdę ciężkie, zbyt ciężkie. Największym minusem jest wałkowanie się kremu.
Przy porannym pośpiechu taka atrakcja nie jest raczej pożądana. Cena jest zbyt wysoka w stosunku do jakości. Krem nie powinien kosztować więcej niż 10 zł. Krótko: z pewnością nie skuszę się na niego, szukając kolejnego nawilżacza do twarzy w drogerii.

Moja ocena: 3-

Miałyście ten krem? Jaki, dobrze nawilżający, specyfik polecacie na dzień?

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to dla mnie ogromna radość, na każdy odpisuję i staram się odwiedzić jego autora, jeśli również prowadzi bloga.

Nie wstydź się, napisz coś ;)